راموس: مي خواهم در رئال بمانم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس: مي خواهم در رئال بمانم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس: مي خواهم در رئال بمانم

راموس: مي خواهم در رئال بمانم


سرخيو راموس، مدافع باتجربه رئال مادريد، مطمئن است که به زودي قرارداد جديدي با اين باشگاه امضا خواهد کرد و ‏مشکلي براي ادامه حضور در سانتياگو برنابئو نخواهد داشت.‏


به گزارش "ورزش سه"، هنوز دو سال از قرارداد این ملی پوش اسپانیایی با رئال باقی مانده است اما به تازگی شایعاتی ‏در مورد احتمال جدایی اش از رئال منتشر شده است. اما راموس مطمئن است که با فلورنتینو پرز برای تمدید قرارداد به ‏توافق می رسد. او همچنین تاکید کرد علی رغم صحبت های اخیر آریگو ساکی، پول دلیل اصلی تصمیماتش نیست.‏
او به خبرنگاران گفت:" صادقانه بگویم این چیزی نیست که خیلی نگرانش باشم. مدیر برنامه هایم باید در این زمینه با ‏باشگاه صحبت کند. قرارداد من با رئال تا سال 2017 است و من قصد دارم اینجا بمانم و تمام تلاشم را برای تیم بکنم. ‏
من برای ساکی احترام زیادی قائل هستم زیرا او نقش زیادی در انتقال من به رئال داشت. من مدت زیادی با او کار کردم ‏و همان طور که در توئیتر توضیح دادم، من هرگز به خاطر پول، تصمیم گیری نمی کنم. در این مورد، همه چیز بستگی ‏به خوشحالی و رضایت من دارد و همین طور به رضایت رئیس باشگاه و فکر نمی کنم هیچ مشکلی برای رسیدن به ‏توافق وجود داشته باشد."‏


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393 | 21:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.